La Relíquia Perduda: Dia 2

La Relíquia Perduda: Dia 2

I una merda dia 2! Portem ja setmanes amb els cervells fregits només pensant en la merda del joc! Això sí, n’estem de contents!!!

Estem dividint el joc en petites seccions (petites my ass), i hem decidit desenvolupar per trams: fins que no hem acabat una secció, no avancem en el desenvolupament. Això vol dir per exemple que fins que no hem deixat neta i completa la primera hora de joc, no continuem. Ho dic com si ja haguéssim fet 20 hores de joc xD i nono, en portem tot just una.

Sembla una tonteria i potser és molt obvi, però, tot i que el RPG Maker posa les coses ben fàcils, hi ha desenes, centenars de detalls que has de tenir en compte per a que el joc no es trenqui per tot arreu. Posar-te en el lloc del jugador i pensar en què pot fer, i limitar-ho a què vols que pugui fer. Això implica fer molts condicionals, molts “què passa si ha fet X, però encara no ha fet Y”.

Per sort això no ho estem fent a lo locu i tenim un document compartit on apuntem tot el que és necessari: argument, storyboard, idees, carències, coses a corregir. Rectifico, ja anem pel segon document, perquè el primer es va convertir en un caos infumable.

indexAixò és l’índex del primer document, estressa només de llegir-lo

També hem hagut de traduïr al català tots els textos per defecte del joc, canviar el nom a les armes, enemics, atacs, ítems, també canviar el text per defecte dels scripts.

En definitiva, és un tema que requereix moltes hores per a fer coses que a la pràctica, dins del joc, potser són uns segons de gameplay. Però com que ho anem provant “on the fly”, i veiem els resultats de cada canvi, anima molt a continuar ^^

gatet

Un gat amb les idees clares, coneixedor dels seus drets

Volia fer aquesta entrada un xic més tècnica i explicativa, però m’ha quedat més filosòfica i violenta, què hi farem! No cal dir-ho, però si estem penjant amb molta menys freqüència a OldschoolGames és precisament perquè dediquem molt temps al joc xD

Ja ho comentarem, però tenim pensat treure una demo del joc al novembre, per a que pugueu provar-lo i donar-nos una mica de feedback de com va quedant.

 

 

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.